Rusty world

This entry was posted in macro and tagged , , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Rusty world

  1. Camilla Noresson says:

    Hej. Vilka läckra färgkontraster. Abstrakt och intressant mönster. Snyggt jobbat. Ha en skön dag.

    Like

    • iltana says:

      Hjärtligt tack Camilla! Det är kanske något fel på mig men… det fula, som tex rostiga föremål, fångar mig mer och mer. En skön dag behöver jag verkligen! Känner mig lite vissen på sistone… Hoppas på nya spännande foton på din blogg snart!

      Like

  2. Maria says:

    Åhh, två helst superläckra bilder! Rostiga föremål är vackra, fast jag har ännu inte fått smak för att fota sånt ännu, men det kanske kommer 🙂
    Ha en riktigt fin och bra dag!
    Kramar Maria

    Like

    • iltana says:

      Det är roligt att du uppskattar det jag gör. Man ska fota det man dras till, tycker lilla jag. Annars gör man någonting “för publiken” och är, så att säga, otrogen mot sig själv… 🙂

      Like

  3. miccar says:

    Gillar färgkontrasterna, även rost har sina fina sidor 🙂

    Like

  4. penbow says:

    Mycket snyggt! spännande rost, mörkrost? haha jag gillar dom skarpt!

    Like

  5. Nora says:

    Otroligt vackert. Jag gillar också rost. Och gamla industrimiljöer, övergivna platser, sånt som folk tycker är skräp… Det gäller bara att se skönheten.

    Like

  6. abu zar says:

    I think rust is your most favored subject…and i can understand why after seeing what u do to them !

    Like

Leave a Reply

