Melting beauty

This entry was posted in Nature and tagged , , , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Melting beauty

  1. penbow says:

    Den sista bilden var ju helt perfekt! : ) fantasin springer iväg med bilden, jag ser något Lovecraftian där… mycket snyggt foto!

    Like

    • iltana says:

      Den sista bilden är också min favorit 🙂 Det är roligt att du gillar den! Höll på att trilla i vattnet när jag tog den och… detta hade varit mindre kul !

      Like

  2. Jättefina bilder i din blogg, hit återkommer jag fler gånger!

    Like

  3. Nora says:

    Håller med, den sista är perfekt, men den första är också jättehäftig. Alla är vackra. Naturen kan!

    Like

  4. AWe says:

    Jättefina bilder och is med alla sina fantasifulla formationer är ju väldigt trevligt att fotografera! 🙂

    Anders

    Like

    • iltana says:

      Tack för berömmet! Fantasifulla isformer är verkligen tacksamma och trevliga motiv att föreviga, men de är också beroendeframkallande. Jag tror att det är dags för mig att gå på avvänjning… 🙂

      Like

  5. Härliga former du fotat och snyggt har du gjort det med. MVH Camilla

    Like

  6. abu zar says:

    these fotos convey wonderfully crisp and cold mornings to me …love the first and last one especially !

    Like

Leave a Reply

