Can you see what I see?

“Ancient city”

“Canyon seen from above”

“Desert seen from above”

This entry was posted in Nature and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Can you see what I see?

  1. Nora says:

    Ser ut som du tagit en liten tur jorden runt! Är mycket förtjust i den översta bilden, jag tänker på Petra i Jordanien.

    Like

  2. Läckert. Du har verkligen öga för att hitta motiv. Då blir det nya bilder då nu när det ändrat form på ditt fotoställe. Ha en trevlig helg. Här skiner solen och en eftermiddagstur stundar efter en stadig lunch 🙂

    Like

    • iltana says:

      Tack, Camilla 🙂 Att hitta motiv är inte svårt för mig . Att ta bra bilder med tillfredsställande tekniska kvaliteter får jag i nuläget bara drömma om…
      Den här bloggen har egentligen inte ändrat form, jag fotar helt enkelt det som fångar mig. En dag kan det vara byggnader, en annan dag makro av is… Och is blir det mer av, verkar det som! Idag, trots strålande sol, har vi i L-a minus 7 grader.

      Like

Leave a Reply

