Spring leaves

This entry was posted in Nature and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Spring leaves

  1. Graham says:

    These shots are lovely. Beautiful light and colours.

    Like

  2. I love these shots. The compositions and the colors are great, and the play of light and shadow is amazing. I miss spring!

    Like

  3. Camilla says:

    I dessa bilderna har du verkligen utnyttjat ljuset rĂ€tt. Det blir sĂ„ lĂ€ckert med ljuset pĂ„ rĂ€tt stĂ€lle. Gillar att man ser de smĂ„ “hĂ„ren” pĂ„ bladkanterna. HĂ€rligt nu nĂ€r allt Ă€t sĂ„ sprött och nyuppvaknat. Fint. MVH Camilla

    Like

    • iltana says:

      Tack! Du skĂ€mmer bort mig ordentligt med dina kommentarer! 🙂
      Efter en hel dag i min trĂ€dgĂ„rd, vid solnedgĂ„ngen, sjönk jag ner utmattad pĂ„ grĂ€set under buskarna. DĂ„ lade jag mĂ€rke till det “magiska” ljuset och… det var den vilan…
      För mÄnga betyder vÄren blommor i alla fÀrger och former; jag beundrar dem ocksÄ men vÄrblad Àr jag helt sÄld pÄ.

      Like

  4. Nora says:

    Fantastiskt vackert och spĂ€nnande med strukturer och – pĂ€ls! 🙂

    Like

  5. Mycket vackert med toppenljuus mjed fina fÀrgere! Gillas mycket! Mvh Roland

    Like

  6. So gorgeous… I love the fuzz on the edge of the leaves. 🙂

    Like

  7. Mycket fint, vilka detaljer! FÄr man frÄga vilket objektiv du anvÀnt?

    Like

Leave a Reply

