The sphere of feelings: Melancholy

This entry was posted in The sphere of feelings and tagged , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to The sphere of feelings: Melancholy

  1. Great composition and post-processing!

    Like

  2. penbow says:

    Jag får en utomjordisk känsla här, lite E.T men mest slutet på När kontakt av tredje graden fångar känslan bra. Den har lite akvarellkvalitet som jag gillar mycket. Alienated hade jag döpt den till : ).
    Ett vackert talande verk!

    Like

    • iltana says:

      Vad är det med dig och med min dotter?! Hon kallar skämtsamt den här bilden för: ” E.T. phone home” 🙂 Tack för titten och kommentaren! Sånt muntrar upp en och idag behöver jag verkligen en ordentlig dos munterhet…

      Like

  3. This image expresses melancholy so beautifully ! I like your artful pictures, more painting like.

    Like

Leave a Reply

