Poles in the water

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Poles in the water

  1. penbow says:

    Perfekt!, jättehärlig att titta på. Jag har sett några sådana här vattenspegel foton där dom vänder upp och ned på dom för att få en skum effekt. Jag provade på din och den blev … skum men häftig. 🙂

    Like

    • iltana says:

      Tack! För några veckor sedan köpte jag en bok, “Hot Shots” skriven av Kevin Meredith. Jag föll pladask för hans fotografier! Två av hans bilder visar spännande upp- och nervända vattenspeglingar. Tänkte faktiskt göra likadant med fotot ovan men, eftersom jag vände två speglingar i ett tidigare inlägg, ville jag inte upprepa samma sak idag, trots att frestelsen var ganska stor…

      Like

  2. Meanderer says:

    Beautiful calm reflections and great composition. Very nice!

    Like

  3. Man fastnar lätt för liknande bilder, om och om igen. Jättehärlug!

    Like

Leave a Reply

